сряда, 6 март 2013 г.

Спипаха даскал в любовна афера с ученичка

В интернет пространството се появи информация, че даскала Христо Данев е имал любовна афера с ученичка и затова е бил принуден да напусне работното си място. Официалната версия е друга, че той е напуснал работа заради неподходящите си танцовални умения.

Исках да покажа как една група, едни деца могат да празнуват и да се веселят заедно. На него присъстваха деца от всякакви училища. Това каза пред Нова телевизия учителят Христо Данев, който събра ученици от Хуманитарната гимназия в Пловдив и заедно с тях изтанцува харлем шейк. Заради “своеволието си” той бе наказан и принуден да напусне работа.

“Бях притиснат, бях притиснат буквално до стената – че това, което съм направил, уронва престижа на училището и че са постъпили жалба от родители. Поставиха ме пред избора или да ме уволнят дисциплинарно или да напусна по собствено желание. Аз реших да си тръгна с гордо вдигната глава”, допълни Данев.

Няма коментари:

Публикуване на коментар