понеделник, 28 януари 2013 г.

Може да сте стачници, но важното е, че сте отличници!

Браво на отличниците. Може да сте стачници, но важното е, че сте отличници! Това каза на среща с ученици от професионална гимназия “Ген. Владимир Заимов”-Сопот премиерът Бойко Борисов. Той се срещна днес с децата, които на 21 януари се вдигнаха в подкрепа на оръжейниците.

“Докато топката тупкаше навън и другите деца играеха футбол, моята майка ме караше да уча. Затова станах отличник. Аз съм златен медалист. Сега другите се сърдят, че не са наравно с мен. Е как да са наравно, когато не са учили, когато аз съм правел това”, каза през смях Борисов.

Той не можа да даде точен отговор на ученичката Габриела, която го попита колко точно работници ще бъдат съкратени. “Все още не е ясно, но за всеки един, който си тръгне, ще се погрижим специално. Утре в 10 часа д-р Тренчев и Пламен Димитров влизат при мен. Искам точен план за всеки един отделен човек, който ще бъде съкратен”, каза още Борисов.

“Видяхте, че 20 години никой нищо не е направил за ВМЗ. Видяхте, че се опитаха да продадат завода за 1 лев. Аз не го допуснах. Наляхме близо 12 милиона лева за заплати, за да са спокойни хората. Сега отивам направо при тях - да се срещнем и да разгледам завода, защото той е с огромен капацитет и мощности. Не е казано, че трябва да произвежда само специфична продукция. Може да прави и нещо друго. Видяхте как стабилизирахме предприятията в Мадан и Кърджали, а там хората нямаха какво да ядат. Доброто ще се случи и с ВМЗ”, отсече Борисов и тръгна към завода.

Кристина Иванова, БЛИЦ

Няма коментари:

Публикуване на коментар